بازگشت نخستین گروه پاکبانان کاروان خدام‌الحسین (ع) از نجف اشرف به مشهد خدمت‌رسانی ویژه مدیریت شهری مشهدمقدس تا پایان ماه صفر | سرویس‌دهی رایگان قطار‌شهری و اتوبوس‌رانی مشهد در روز‌های پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مشهدمقدس با حضور شهردار بسیج تمامی امکانات مدیریت شهری مشهد در اربعین حسینی و دهه پایانی صفر اعمال محدودیت ترافیکی در معابر فرعی و اصلی منتهی به خیابان امام‌رضا (ع) در روز اربعین حسینی (۴ شهریور ۱۴۰۳) خدمت‌رسانی نیروهای خدمات شهری در مراسم جاماندگان اربعین | فعالیت ۴۵۰ پاکبان در مسیر پیاده‌روی اختصاص تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی به درخواست‌های بهره‌برداری تجاری خدمات شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف ستودنی است + فیلم استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، هم‌زمان با روز اربعین ۱۴۰۳ اعمال‌قانون ۳۵۳۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۳ شهریور ۱۴۰۳) فعالیت گشت‌های جمع‌آوری متکدیان مشهد، تا پایان ماه صفر، در سه شیفت خواهد بود حمل‌ونقل عمومی مشهد در روز اربعین (۴ شهریور ۱۴۰۳) رایگان شد ترافیک سنگین در میدان جمهوری، بولوارهای ملک‌آباد و امام‌خمینی(ره) مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) فعالیت چهار پایگاه نظارتی ویژه ایام پایانی ماه صفر در حومه حرم امام‌رضا(ع) تلاش پاکبانان برای نظافت خیابان های اطراف حرم مطهر علوی ستودنی است ورود ۳ هزار و ۴۰۰ زائر افغانستانی اربعین به مرز دوغارون خراسان رضوی مشهد میزبان موکب‌های خدمت رسان از سایر کشور‌های اسلامی آماده‌سازی خیابان امام رضا (ع) مشهد برای برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین مدیریت شهری مشهد از ایده‌های نوجوانان در برپایی مراسم دهه آخر صفر استفاده می‌کند نجات دو محبوس تصادف در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد (یکم شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی آب و هوا در خراسان رضوی | بارندگی تا چهارشنبه به صورت پراکنده در استان ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۳۳۰۳۴
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
پیش بینی آب و هوا در خراسان رضوی | بارندگی تا چهارشنبه به صورت پراکنده در استان ادامه دارد
رئیس اداره کل پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارندگی در سطح استان به صورت پراکنده تا چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی قائنی پور، رئیس اداره کل پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی درباره وضعیت آب و هوا استان گفت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی انتظار می‌رود طی روز‌های آینده بارندگی در سطح استان داشته باشیم. انتظار می‌رود شاهد بارش‌های پراکنده از روز دوشنبه با نفوذ جریان‌های سرد شمالی، بارش‌ها در نواحی سرد سیر و کوهستانی استان به شکل برف و باران پراکنده باشد.

به گفته وی همچنین پیش بینی می‌شود این هفته هوای سرد را به خصوص در نیمه شمالی استان در پیش داشته باشیم که به کمتر از صفر درجه هم برسد. در مشهد انتظار داریم حداقل دما به حدود یک درجه زیر صفر برای روز پنج‌شنبه برسد. تشکیل مه، کاهش میدان دید وضعیت جوی حاکم در مسیر‌های سرد سیر و کوهستانی در ساعت‌های اولیه روز و در طول شب تشکیل خواهد شد.

قائنی پور با بیان اینکه طبق پیش بینی‌های فصلی انجام شده در فصل پاییز بارش‌ها باید در حد نرمال و کمتر از نرمال باشد گفت: انتظار می‌رود از اواسط دی ماه وضعیت بارشی در سطح استان در نیمه شمالی بهبود پیدا کند. از نیمه دی تا نیمه بهمن در حد نرمال در قسمت‌های شمالی باشد و در قسمت‌های جنوبی و شرقی استان در حد نرمال و کمتر از نرمال پیش بینی می‌شود. نیمه اسفند تا نیمه فروردین ماه پیش بینی می‌شود بارش‌ها در حد نرمال باشد.

به گفته مدیراداره کل پیش بینی هوا استان، دما هم به طور میانگین در شش ماه پیش رو یک تا دو درجه نسبت به میانگین افزایش خواهد داشت. در بیست و چهار ساعت گذشته خنک‌ترین شهر ریوش مرکز کوهسرخ با سه درجه وگرمترین شهر هم مه ولات با ۲۴ درجه بوده است. مشهد شب گذشته در خنک‌ترین دمای آن به ۹ درجه رسیده است و امروز هم انتظار می‌رود در گرمترین ساعت روز به ۱۸ درجه برسد.
همچنین فردا هم پیش بینی می‌شود حداقل دما ۷ و بیشترین دما ۲۰ درجه برسد. اما همانطور که گفته شد روز دوشنبه کاهش دما را داریم. در بیست و چهار ساعته گذشته بیشترین میزان بارندگی از تایباد به میزان ۶/۴ گزارش شده است.

وی تصریح کرد: در استان بارش‌ها به صورت پراکنده در نقاط مختلف است که پیش بینی می‌شود تا چهارشنبه ادامه داشته باشد که ازدوشنبه در نواحی کوهستانی به صورت برف وباران خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->